Zaten bebeğim kilolu olmasına tombiş olsun ısıralım diye istemiyoruz doğunca sarılık veya rota kaparsa eğer otomatikman 600-700 gram gidiyor ishal ile beraber geride telafi kilosu olsun diye kilolu istiyoruz yoksa tabii ki 5 kilo doğup da parmaklarında ayağında sıkıntı olmasından daha iyidir 2500 de olması sadece ishal durumuna istinaden kilo önemlidir