busraaa10 HMBD benimde öyleydi canım her seferinde doktoruma sorduğumda normal dedi ilk zamanlar progestan vermişti en başından beri bitmeyen kasık ağrım vardı hep normal karşıladı çok şükür hala bile ara ara oluyo alıştım artık 24+3 üz 🌸