ela_yilmazer Arkadaşlar selamlar 37, haftadayim doktorum plesanta yaşlanması başladığını söyledi bu haftalarda yaşayan var mı bebeği tehlikeye sokacak bir durum oluyor mu
senafa_ ela_yilmazer ilk hamileliğimde 40. Haftadaydım plesentam yaşlanmıştı doktor bi sıkıntı yok demişti 4 gun sonra geldi kızım 5. Gun suni verecekti gelmeseydi
Bilge_19 Benim kızım da 39 da demişti plasenta yaşlanmış artık doğuma almalıyız diye zaten sezeryan dı o gğn aldı direk doğuma