Ea_aylms6 Haftalığız biliyorum cinsiyet için daha erken ama doktor stajyerlerle konuşurken üç çizgi falan dedi cinsiyet için miydi bilmiyorum. Tahminde bulunabilir misiniz? Videoda daha belirgin gibi ama buraya eklenmiyor sanırım
ElifKus Ea_aylms6 üç çizgi olunca kız diye biliyorum ben yani o üç çizgiye göre kız deniyor Bunu da başka bir doktorun paylaşımlarında görmüştüm “bakın net üç çizgi bebeğimiz kız” diye söylüyor hep cinsiyet paylaşımlarında
ElifKus Ea_aylms6 canım İnan ben tahminde bulunamıyorum anlamıyorum yani ben de ultrason görüntüsünü paylaştım kızların görmesini bekliyorum
Ea_aylms6 Dikkat-BebekVar yaa öyle mi ilk gebeliğim tabii ki öncelik sağlıklı olsun ama insan merak ediyor ister istemez
Ea_aylms6 Ebrarabla_06 ayy gerçekten mi 🥰 nerden anladınız bacak arası yok ya yerleşim yerinden mi yoksa üç çizgi olayından mı
Ebrarabla_06 Ea_aylms6 Canım ben genelde Kafa yapısı ve duruşundan anlıyorum Rabbim Gönlünden geçeni nasip etsin sana 🥰
Ebrarabla_06 Ea_aylms6 İnan ki haklısın canım insan çok merak ediyordum Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin