Guler92__ Geçenlerde burda böyle bir konu açılmıştı arkadaşlar sol bileğim ağrımaya başladı yaşayan var mı ya hamilelikle alakalı mi bu durum sizce neden olur ve geçiyor mu sonra çok canımı sıkıyor
Gamzeacis Guler92__ Bnde 1 aydır çekiyorum magnezyum kullanıyordum zaten ilerliyor benim ilerledi ilk bileğim parmaklarım hafif bir uyuştu şimdi iki elimde tamamen uyuşuk ağrıyor yarın 36 haftalık olucm yanmaya başladı bugünde
bussecelikcann1 Neredeyse 1 aydır cekiyorum uyuşukluk ve ağrı özellikle gece uyurken oluyor doktorum magnezyum verdi onu kullanıyorum etkisini gösterdi
Gamzeacis bussecelikcann1 ne kullanıyorsunuz magnezyum olarak ben Magnorm kullanıyorum 16 haftalık falandım başladık ama ellerim 32 haftadan sonra uyuşmaya başladı çok şiddetli de ağrıyo
Guler92__ bussecelikcann1 magnezyum 14. Haftadan beri kullanıyorum ama gene de başladı ağrı üç gündür falan böyle
Guler92__ Gamzeacis inşallah geçer hamilelikten sonra ya çok korkuyorum böyle sanki incinmiş gibi ama bişi de olmadı
Gamzeacis Guler92__ doktorum doğumdan bir hafta sonra geçer ddi ama burda geçmeyip ameliyat olanları da gördüm inşallah geçer psikolojim bozuldu gerçekten