Haftam erken diye mi bilmiyorum ama kendimi son günlerde hiç hamile gibi hissetmiyorum oysa öğrendiğim zaman çok mutlu olmuştum direk hamile olduğumu kabullenmiştim yaklaşık iki hafta süren bel ağrım oldu ama 3-4 gündür oda yok yani hamileliğe karşı hiç bir belirti hissetmiyorum bulantım da olmuyor normal mi bilemedim 🤷♀️ bu arada 5+4 haftalığım