Merve010 ben acılı şalgam da acısız şalgam da tükettim açıkçası tabii sürekli değil ama balığın yanında vs tükettim. Dengeli tüketildiği takdirde bir şey olmaz diye düşünüyorum. Sonuçta herşeyin fazlası zararlı. Yine de tereddüt ediyorsanız doktorunuza danışın derim en sağlıklısı