Burcuveburcum Selam kızlar dayanamadım adetime 6 gün kala kan testi yaptırdım sanırım hamileyim 2. Bebeğim olucak inşallah ne zaman tekrarlamalıyım tahlili?
Busraerrr Burcuveburcum canım ben adetten 6 gün önce gittiğimde 1.20 ydi.Adetten 6 gün sonra gittim 237 di.2 gün sonr gittiğimde ise 840 lara çıkmıştı
HaticeNur Iki günde bir tekrarla canım sağlıklı gebelikle değerin artması gerekiyor sağlıkla gelsin insallah hayırlı olsun