Kızlar selam 34 haftalık olduk bu hafta biraz yorucu geçti benim için temizlik vs hiç dinlenemedim geceleri de yatamıyorum zaten. Bugün 2 yaşındaki kızımla dışarı çıktık. Yarım saat kadar kucağımda taşıdım yürümek istemedi. Geldiğimden beri vajinada yanma, yırtılma hissi var resmen yürüyemiyorum yatamıyorum oturamıyorum, doğum sancısı vs olabilirmi sizce doktora gitmelimiyim, sezeryanlıyım bu arada kızımda hiç böyle olöamıştı karnımda belimde agrı vs yok