Selam kızlar direk konuya giriyorum ben bir ceketli Tüvit takım aldım eşimle yemeğe giderken giydim fakat kızım üstüme kustu ve ne yaptım denediysem çıkmadı o lekeler birde beyaz olduğu için sanırım takımım mahvoldu yani bir yıldır bekliyor dolapta çöpe atmakta istemiyorum çok severek aldım pahalıydı kumaş boyası ile boyasam diyorum tecrübem yok daha önce kumaş boyamadım nasıl yapılır bilmiyorum tüvit kumaş boyanır mı hiç bilmiyorum bilgisi tecrübesi olanlar lütfen fikir verin 🌸