Busraerrr Kızlar 6+5 haftalık gebeyim inanılmaz mide bulantısı çekiyorum.Ne bi şey yiyorum ne içiyorum.Doktorum dün onzyd diye bir ilaç verdi her zaman içme çok kötü olduğunda iç dedi.Aranızda kullanan var mıı