Beyzaa1222 Kızlar merhaba, Edirne de yaşayan ve Daha önce doktorundan memnun olanlar varsa yazabilirmi? Çok arada kaldım Dr aydın kaya ve Dr Mehmet ali yüce arasında İkiside ayrı hastaneler, Siz daha önce gittiniz mi bu doktorlara?
Tugbasuu Ben yasemin Reyhancan takipliyim çok çok çok seviyorum ama iki doktora da muayene oldum ikisi de çok kaliteli hangisini seçersen seç pişman olmazsın tarzları da aynı her iki doktorun. Detaylı ultrason için doktorum Mehmet Ali hocaya yönlendirdi tak tak tak söylüyor ne var ne yok her şey yolunda dedi bitti. Aydın hoca da aynı eğer merak ediyorsan imkanın da varsa her ikisinden bir kere randevu al dene