Cnuryasar Merhabalar bugün doktor kontrolüm vardı doktorum idrar yolu enfeksiyonu için wincef 400 mg verdi kullananlar var mı aranızda 10 günmüş kullanım süresi ama bebek iyi çok şükür kilosu vesaire 27+4 üz bugün
svncgldgn Cnuryasar 16. Haftada 600 mg kullandık bir şey olmuyor aksine kullanmazsanız bebeğe enfeksiyon inebilir doktor tavsiyesi ile verilen ilaçları hamileliğinizi belirttiyseniz muaynede gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz bir sıkıntı olmuyor
Daisyy000 Cnuryasar Augmentin 1000mg kullandım,şuan emziren anneyim diş apsesi için doktor yine augmentin yazdı ,hamile ve emzirenler kullanabilir dedi
Cnuryasar İdrar kültür de verdim bugün. 3 gün sonra olucakmış sonuç bakalım inşallah antibiyotikle vesaire geçer. Kilomuz da 1120 grammış kilo alıyor kızım maşallah😍 Bir de benim enfeksiyonum geçerse inşallah🥲🥰 tatlibebegim_
Cnuryasar svncgldgn haklısınız bugün gece 11 de almaya başlicam inşallah 10 gün sonra temiz çıkar her şeyim😍
tatlibebegim_ Cnuryasar bizimde 1200 gram olmuş 🥰idrar kültürüde yaptırmıştım şükür bişey çıkmadı inşallah seninde çıkmaz ama bu enfeksiyon neden geçmiyor anlamadım lökosit kaç çıkmış seninn
Cnuryasar tatlibebegim_ ben de hiç anlamadım ki canım ya tüm idrar tahlillerim temiz lokösit 45 ama doktorum antibiyotikle geçer dedi😘
tatlibebegim_ Cnuryasar benimde lökosit 14 çıkmış, 27+5 canım ama benim bebiş iri biraz 29 haftayla uyumlu
tatlibebegim_ Cnuryasar bende gebelik şekeride var enfeksiyon var onlardan korkuyorum erken doğum olur diye burda doğuranların bazıları öyle ya🥹