Fdmgnr Zeeyyss yoo gayet normal ayın t inde 200 varsayalım 7 sinde 400 olması lazim. Bugün de 800 olması gerekir senin ki 900 perde gayet iyi
BADE38 Canım bak benim ilk 115 di sonra 206 bu sonuçtan üçüncü gün 1050 oldu artışlar yükseldikçe sorun yok ama yükselip düşerse sorun var demek
Zeeyyss Fdmgnr ultrasonda gözüken bir şey yok küçük olduğu içinde olabilir dedi dış gebelikte olabilir dedi
Fdmgnr Zeeyyss doktorlar iyice şaşırdı galiba. Tabiki şuan gözükmez canım çok yeni. 5000 bin beta olacak ondan sonra kese görünür. 5 buçuk haftada keseyi 6+3. Haftadayken kalp atışını duymuştuk. Şuan çok çok yeni. Dış gebelik nasıl diyebilmis hayret
Fdmgnr Zeeyyss yükselir canım merak etme benimde ilk gittiğim doktor dış gebelikten suphelenmisto çok gizli şekilde beta artışından dolayı ama değilmiş endişe etme
Eddaa57 Canım banada öyle demişlerdi bir haftalık falandı öğrendiğimde 5. Hafta keseyi gördük 7. hafta kalp atışı duyduk bence de yükselişi iyi