Doktorum demir ve B12 eksikligim için yazdı. 26 haftalık olduk. Bu ilacı sanırım aç almam gerekiyormuş. Aranızda kullanan var mı.
Özellikle kabızlık yaşayan oldu mu? Bunu sorma sebebim bende ayriyeten basur var kabız olmaktan aşırı korkuyorum bu ilacı kullanıp yan etkilerini yaşayan oldu mu aranizda