Kızlar merhaba ben ikinci kez anne olmak istiyorum, oldum mu onu de bilmiyorum ilk kızım da beta HCG 27.5 çıkmıştı daha sonra elhamdülillah sağlıklı bir şekilde doğmuştu şimdi de adetim gecikti 4 ve dün kan verdim 163 çıktı evde ki teste adetten bir gün önce yapmıştım pozitif hafif silik çıkmıştı başına gelen var mı böyle bir şey