cilm bizdede bendeydi sıkıntı beyinden hipofiz bezinden kan pompalanmıyodu yani hormonlar çalışmıyodu yumurtalık yoktu adet ilk ergenlikte olmuştum 1 yıl sonra kesilmişti ilaçla oluyodum oda artık son zamanlarrda etki etmiyodu ve doktorlar olmaz göZüyle bakıyolardı kıbrısta tasıyıcı annelik şansımdan başka bişey olmiycagını demişlerdi ama allahıma şükürler olsunki benim inatçı aMimle inanmamla oldu bi şekilde tedaviye gittim ve olmaz dedi doktor ben yinede denemek istiyoeum dedim ve ilaç tedavisi görücekain 10 gün karşılık vermesse tedavi yapıcak bişey yok hazırlıklı ol dedi ama karşılık bulduk allahıma şükürler olsunki nazar degmesin inan inanınca hersey oluyo