Kızlar daha önce bilen bilir çok yazdım foruma, hamileliğimin 12.haftasında griple beraber birden burun tıkanıklığı yaşadım. Öğrendim ki burun etlerim şişmiş. Ama öyle böyle şişme değil. Daha da kritik eşiği geçmediğim için ne bir ilaç ne bir sprey hiçbir şey vermediler. O kadar nefes alamadım ki tam 50 saat uyumadan panik ataklarla ve kalp krizi ayaklarıyla geçirdim. Hiç nefes alamıyordum. Sonra kadın doğumcum senin durumun daha kritik ve sprey ve ilaca başladı. Çok şükür biraz uyuyabilmiştim. Ama burnum o kadar şişti ki hiçbir şey indirmedi o etleri. O spreyleri de sürekli kullanmamak gerektiği için en azından uyuyabilmek için geceleri sıkıyordum. Fakat bir süre sonra o da etki etmemeye başladı. Tesadüfen bir arkadaşımla karşılaştım ve hamileliğinde burun etlerini yatırdığını öğrendim. Hemen o doktoru aradım fakat doktor Japonya’da gitmiş. Doktora sosyal medya üzerinden ulaştım. Doktor Bulunduğum yerde bir doktor tavsiye etti. Bu vesile ile o doktora ulaşıp burun etlerimi yaktırdım. Çok şükür biraz rahatlamıştım. Fakat uyumaya karşı da vücudumda korkusal tepkiler oluştu. Sürekli nefes alamayacakmışım ölecek mişim gibi hissetmeye başladığım için onunda çok sağlıklı yapamadım. Kadın doğumcum hamilelikte kullanılan yan etkisi ağır uyku olan haplar verdi onlarla biraz düzene girmiştim. Ama çok dikkat etmeme rağmen dün yine grip oldum ve bütün burnuma yaptığım her şeyde bir başa döndüm. 33 yıldır hiç başıma gelmeyen şeyler bunlar. Normalde hasta bile olmazdım. 2 senede bir grip olurdum onu da ayakta atlatırdım. Hastane yolu bilmem. 2 aydır hastanelerden çıkamadım. Hem çocuğuma bir şey olacak hem içinde olduğum bu durum pskolojimi yerle bir etti.
Pskoloğa da gittim bu arada ama çoğu sebebin fizyolojik olduğunu söyledi. Onlar geçtiğinde sen de iyileşeceksin reis ama bir türlü iyileşmiyorum. Bir çocuğum daha var, evde sinir krizleri geçiriyorum çok etkileniyor. Allahım affetsin çok yoruldum, zaman geçmiyor. En çok istediğim bir kız çocuğuydu rabbim nasip etti inşallah sağlıkla kucağıma alırım. Dualarınızda beni de unutmayın:( kusura bakmayın çok uzun oldu ama dertleşmek istedim.