Selamlar, ben 15 yıldır sigara kullanıyorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri azalttım, normalde 1 buçuk paket içiyordum tabi ki bunu söyleyince havalı olmuyor veya iyi bir şeyi desteklemiyorum. Stresli bir iş hayatı ve evliliğim var şu an için bırakamıyorum da ama yeterince azalttım, tanıdığınız veya hamilelik sürecinde kullanıp kötü sonuçlar alan var mı yani görünen bariz bir sonucu soruyorum.