Kızlar balık yedim akşam 5 te ondan sonra gece 12 te muhallebili tatlı yedim iki gündür boğazımda iğrenç bi tad var afedersinz kusmuk tadı var sürekli ve durmayan bi gaz oluşumu var bağırsağımdan sesler geliyor hatta.Acaba midemimi bozdum o kadar saatten sonra balık üstüne sütlü tatlı yememin bi zararımı oldu acaba bilen varmı doktor kontrolume daha var😮💨