GlyEylul Hilal1407 hiç gerilme korkma 😊 hafif narkoz verecekler birşey hissetmeyeceksin 🍀benim hiç bir ağrım kanamam olmamıştı 🙏🏻
Feyza1906 Hilal1407 heyecan yapmayın kısa süreli anestezi veriyorlar gözünü açtığında bitmiş oluyor. Hakkınızda hayırlısı olsun güzel haberler alırsınız inşallah. Birde sonrasında karnınız ağrırsa bez sarın çok rahatlatıyor
Feyza1906 Hilal1407 yok normal karnını saracak şekilde benim sonrasında ağrı olmuştu sardık çok faydasını gördüm ama herkeste aynı etkiler olmuyor sende de hiç olmayabilir
Duygumsu 10 dakikalık derin bir uyku ve sonra bitmiş olucak. Hiç strese gerek yok sonrasında benim oturup kalkarken basınç gibi bir şey olmuştu o kadar. Sadece iyi düşünün