Iremkykokoglu45 benimde aşırı derecede vardı hayatım zehir oluyordu birde bende reflu de vardı gaviscon kullandım daha nicelerini kullandım ama hiç fayda etmedi tam tersine midemi bulandirdi doktor hap yazdı sabah içiyorum varya mis gibi hayatım düzeldi resmen ya su içiyordum inanki midem yanıyordu o derece kötüydüm doktordan hap işte