Sevil1996 Bebek için tedavi için gittiğimizde hamile olduğumu kadın doğum doktoru anlamadan vermişti. Meğer 1 aylık hamileymişim. İlaç bitince öğrendim hamileliğimi doktor hiçbir şey olmaz olsaydı zaten çocuk tutunamazdı, bu ilacı hamilelere de veriyorum dedi. Doktor hamileliğinizi bilip veriyorsa güvenip kullanmanız lazım. Enfeksiyon çok daha zararlı.36. Haftadayım yine antibiyotiğe başlattılar🤦🏼♀️