Merve1102 benim de 2 oğlum var. Bu hamileligim digerlerine gore cok ağır geçti. Hala da oyle 20. Haftamda olmama ragmen. Dr erkek dedi pipisini gosterdi ayrintida daha netlesir dedi. Bende 2 haftq sonra ayrintiliyi bekliyorum. Hep bi umut bi mucize diyorum. Insaallah kız olur gördüğü kordondur diyorum bakalım 🤷♀️
Tabiki basta saglikli eli ayagi duzgun hayirli evlat olsun ama 2 oğlum varken bu da kiz olsun cok isterim tabiki 🤲