EmineT Kizlar 2 3 gundur sirtimda oyle bi agri varki saplaniyo sanki birsey veya kuluc var gibi ama kiramiyorum ters yerde baya zorlaniyorum neler yapabilirim yarin 37 haftalik olacaz dogum sancisi oldugunu sanmiyorum
Kuzey EmineT benimde ayni sikintim var gece uyku bile uyuyamiyorum hep ayni yer agriyo saga donuyorum geciyo diyorum 2 dk sonra tekrar basliyo surekli ayni pozisyonda duramiyorum
EmineT Kuzey aynen bi ara gider gibi hafifliyor sonra tekrar basliyor neden acaba cunku kanala giriyor desem zaten 4 haftadir kanalda sonda ne oldugunu da bilmiyom dedigin gibi geceleri hic uyumuyom😣