Kelebeekkkk 23 haftalığım bel simidimde bi aşrı bi sancı oluyor normal midir dünden beri iğne batıyor sanki
Elo__35 Kelebeekkkk bel ağrısı çok fazla yaşadım ve doktorumla konuştuğumda magnezyum takviyesi verdi sıcak iyi geliyor bilgin olsun ben sıcak su torbasını havluya sarıp belime koyuyordum sol tarafıma doğru uzanıyordum