TheMother Merhaba arkadaşlar, yarın 39+2 de 2.sezeryan doğumum olacak. Spinal olmayı düşünüyorum. İlk çocuğum 20 aylık. O da bizimle hastanede olacak. Doğum sonrası, kardeşlerin tanışması, ve çabuk toparlanma konusunda tavsiyeleriniz varsa bekliyorum:)
Gulays TheMother benimde 18 ay var aralarında 6 gün sonra sezeryan olucam hiç bilmezdim oğluma güzel bir araba aldık Ece sana supriz yapmış yollamış dedik hatta kargocu bile Ece senin için seçmiş dedi çok güzel bir anı kaldı bize hastaneye götürmeyi istemiyorum oglumu ortalık hastalıktan yıkılıyor ama eve gelince ilk önce ayaklarini gösterirsen kiskanmaz diyorlar bende hep severken karnımı aynı yağız ege gibi abisi gibi çok tatlıymış bu bebiş diyorum oda hemn karnimi seviyo opuo sarilio hatta bazen birşeyler anlatio karnıma ins kiskanmazlar birbirlerini esimdede bendede kıskançlık pek yok ama bakalım ciddi ciddi dikkat ediyoruz
TheMother Gulays kızlarımızın isimleri aynı bu arada :) biz de bi ara aldık ama henüz vermedim yarın hastanede vericez inşallah bakalım nasıl olacak
Gulays TheMother oğlumun ilk kelimesi eceydi hamile olduğumu öğrendikten sonra ilk farklı ve etrafımızda olmayan isim nerden buldu nerden düşündü bilmem eşim yağmur istedi oğlum Ece yağmur Ece oldu Ece daha çok kullanıyoruz oğlumda yağız ege
TheMother Gulays benim de anlamı çok hoşuma gitti hem türkçe bir isim hem de kısa soyadımız çok uzun olduğu için :) inşallah sağ salim kucağımıza alırız