Merhabalar arkadaşlar , benim adetim 2 gğn geçişti test yaptım beta HCG 61 çıktı.
Yalnız benim yumurta çatlama günüm 22 Ocak 2024
Neyse ondan sonra 2 gün sonra tekrar beta yaptım 81 hemen ertesi gğn emin olmayıp tekrar yaptım 120 daha sonra 2 gün geçti yani bugün tekrar yaptım 150 beta sonucum. Dış gebelik olabilir mi? Ben çok anlamıyorum beni aydınlatır mısınız? Aynı problemi yaşayıp gebe kalan var mı? Yoksa bende dış gebelik mi mevcut. Doktorum 2 gün sonra tekrar beta yapalım bakalım dedi. Biraz düşük dedi. Ama kafama takılan bana göre ben 2 haftalık gebeyim. Döllenmemden bugüne 18. Günüm. Yorumlarınız benim için çok kıymetli ve önemli 🌸