sevalciftci 16+4 te kız dedi keein doktorum 18+5 te yine kesin dedi dün başka doktora gittim oda kız dedi 20+1 çıktı devlete gidiyorum kesin dedikersr artık değişmez dimi biseyler alıyorum yavaştan detaylı filan istemiyorum