Merhaba kızlar 21 haftalık hamileyim bebeğim maşallah 3 hafta önde gidiyor hareketleri 16. Haftada hissettmeyr basladm ben 2 gün öncesine kadar cok güclü ve karın hareketli şekilde hareketlerini hissediyordum 2 gündür cok az yani neredeyse hiç hissetmiyorum arada his veriyor o da cok hafif yorgun değilim sürekli atıstırıyorum ac kalmıyorum neden böyle olabililir normal mi acaba endişeye düştüm 2 gün önce tayt giyinmiştim ama asırı sıkmıs bilemeden gitindim gece boyunca agrıdan yatamadım her yerimi gün boyu sıktıgı ıcın bundan ötürü sorun yoktur değil mi