Dnz17 Kızlar bebeğe doğar doğmaz ne giydirdiniz? İki takım aldım baya süslü fotoğraf için özellikle aldım. İlk o tarzmı verceksiniz hemşireye yoksa daha rahat normal bir takım mı?
Bb95 Dnz17 ben isimli olanı çıkarken giydiricem batabilir diye normal hastane çıkışı vericem ilk hemşireye
ulkuerdogann Dnz17 ben oğlum da ilk isimli sini vermiştim ama kan olmuş du kolu falan o yüzden çıkarken giydircem
Medineuyanik Dnz17 ben ilk düz bı takim vericem isimli takımını çıkarken giydircem temiz temiz fotoğraf da çekeriz diye
ASE6154 Dnz17 fotoğraf çekimi hastanede mi olacak? Öyle olmayacaksa ucuz bir takım verin çünkü banyo yapmadığı için kıyafetler batıyor
Beyzakaygn Medineuyanik isimli takımları nereye yaptırdınız güvenilir ve kaliteli bir sayfa arıyorum bulamadım henüz
karaguzelirem_ Ben ilkten 5 li hastane çıkışı vereceğim normal e bebekten almıştım beyazlı mavili bir takım, çekim yaparken de isimli hastane çıkışını giydireceğim
Aybarssena Ben çekim yapmayacagım kendimiz artık ne çekersek ee bu kendimizin çektiğide hep doğar doğmaz oluyor o yüzden isimli tulum aldım onu giydircdm
rabisskocc Dnz17 ben bi tane normal aldım birde süslü bir hastane çıkışı alıcam ama normal olanı vericem hemşireye, diğerini kendimde giydiririm kan olur kusar falan diye fotoğraf çekeceğimiz zaman giydiririm diye düşündüm
Medineuyanik Beyzakaygn Trendyol dan sipariş verdim ben şimdi görseli eklerim beğendim kalitesini de yıkayıp utuledim de hiç birşey olmadı gayet iyiydi
Elifinannesi5454 Dnz17 bn isimli hastane cıkısı yaptrmstm onu vermstm bebek odaya geldktn snra celm yapılmstı