Kızlar şuana kadar normal gözüküyordu doğumum 🥺😭bugün muane oldum acilmam sancım yok 14subata sezeryana yatış verdi bebekte iriymis rahim agzimda ilerideymis 39+1 dua edin bana ne olur 😭😭😭😭😭bakacak kimsemde yok bir esim var allahim hiç böle beklemiordum 😭😭😭😭çok ağladım ilk gebeliğim 14subata sabah saat 9da yatışım yapilacak eğer normal doğum olsa riskliymis bizim için 😭😭😭 çok morelim bozuk