sevalciftci tamamdanolmuss oyy hayırlı olsun rabbim kucağına almayı nasip etsinn inşallah ne zamandır bekliyorsunuz
tamamdanolmuss sevalciftci 1 yıldır deniyoruz mayıs ayında kimyasal yaşamıştım ondan sonra olmadı gebelik şimdi nasipse inşallah sağlıklıdır 🥹❤️🙏🏻
elmaelmaelma tamamdanolmuss gözün aydın, ne kadar koyu çıkmış. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin
Yorgunanneee21 tamamdanolmuss Reglinizne kafar fecikti bunun 2 ayı var bence çok belirgin maşallah gözünüz aydın 😍
tamamdanolmuss Yorgunanneee21 gecikmenin 4.günü bugün. Çok teşekkür ederim aydınlık içinde olun ❤️🥹🙏🏻
Polatalemdar tamamdanolmuss ayyy haftanız baya bı var benimde aynı bu skeilde çıkmıştı doktora gittiğimde keseyi görmüştüm ♥️❤️❤️