Arkadaşlar 8+1 haftalık hamileyim. Geçen hafta muayene oldum kalp atışı duyduk ama doktor hafif bir düşük riskim olduğunu söyledi. Bu yüzden duphaston verdi ama günde 3 kere. Az önce bir konuda fazla olduğu konuşuluyordu. Günde 3 kere olması sıkıntı mı? Siz kaç kere kullanıyorsunuz?