Kızlar şimdi şöyle bir sorum olacak 28 ocakta adet oldum 5 gün erken oldum 29 ocakta öğlene kadar yine geldi öğleden sonra bende epilepsi var nöbet geçirmişim 6 yıldır olmuyordu hastaneye kaldırılmışım o gün tüm gün serum takıldı ve beni uyutmuşlar 30 Ocak sabahı kendime geldiğimde ben adetim lavaboya gitmem gerekiyor dedim gittiğimde 29 Ocak sabah taktığım ped duruyordu ve taşma filan olmamıştı serumların adet kestiğini hiç duymadım sizin bu konuda fikriniz var mı acaba ?