Merhabalar ben gebe oldugumu birkac gun once ogrendim, devlet hastanesinde kan verdim ama beta degerim tahlillerde gorunmuyor. Bunun baska bir ismi mi var yoksa ozel olarak beta kan tahlili mi vermek gerekiyor biliyor musunuz? Tesekkur ederim simdiden