ZeyHus33 16 hafta 3 gunluk nsl gidiyor kızlar Miğde blantim azaldı gibi benim Detaylı ultrasyon verdi son 1 ay kaldı bakalm sizin nasıl gidiyor
Pinaargunes ZeyHus33 benim hiç bi belirtim yok allaha şükür bazen kalcamin sol tarafi agriyo aciyo okadar şimdilik biz de 17+4 üz😍💖🙏
ZeyHus33 Pinaargunes o bendede var ya büyükler ona kengi diyor nedir blmiyorm yürürken Çok ayakta durunca açıyor benimde sağ Kalcam açıyor topalliyorm açıdan sonra geçiyor
Halenralpak Pinaargunes bendede olmustu hamilelikte omurlar acildigi icin sinirler daha korunmasiz oluyomus cocukta baski yapinca oyle agrilar olabilirmis ortopediye gorunmustum bende oyle dedi
Dlar 17+6 yız yarın 18 olucaz kaşık ağrılarım oluyor onun dışında bişey yok şükür temmuz 16 doğum gözüküyor şimdilik bakalım
Azzebus Dlar benim de öyle canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende bi de idrer yolu enfeksiyonu var
gokkusagiii Benim mide bulantisi ve kusma ile devam. Biraz azaldi gibi ama şükür.16+0 haftayiz 20 temmuzda doğum insallah ☺️
Baycam Rabiajc bende var mı yok mu bilmiyorum idrar testi yapıldı bir sorun çıkmadı ama üç gündür baya kötü özellikle dinlendiğim zaman uzandığım da oluyor
maysanur Bende bugün 19 haftalık oldum. 7 temmuzda gelecek prensesimiz inşallah. Alışverişe başladınız mı? Yaz bebeği olacağı için ne tür alsam bilemiyorum…
gokkusagiii maysanur ilk on gün fln kollu hastane çıkışı olur muhtemelen sonrası zıbın olur gibi. Cok sicakta geliyo bebisler ☺️
Htcbdk Merhaba 19 haftalık olduk bizde erkek bebeğimiz 💙 ben başladım biraz alışverişe az bişey ve detaylı ultrasyonumu bekliyorum heyecanla ☺️ Bebek hareketini hissettiniz mi ?