makbule16 devlet izin vermiyor zaten canım özel de normalde kişiye bırakıyor ama doktorun normal doğum yanlisiysa öyle demiş olabilir, ben 39+3 haftaligim özele gidiyorum doktorumun normal doğum yanlısı olduğunu biliyorum bu güne kadar o yüzden bana hiç sormadı normal mi istiyorsun sezeryan mi diye hep normale göre ilerliyoruz bakalım 😂