MevaErsoy Haftadayım otururken yatarken sağ kaburgam her şekilde batıyor bi çözümü varmı yaşayan varmı ne zaman geçer tahmini
Gurbetci1anne MevaErsoy ayyy sorma artık uzanınca bile batıyor. 35+4 üm. Bebek kanala girince kurtulurum diye ümit ediyorum ama kafası hep yukarlarda😁
persefoni benim de çok oldu gitgide artıyor bir de bebek kanala doğru girince oraya doğru tekme sallıyor. 🥹
Sumeyyesummer Bende 25 ten batıyor. Dik duruyorum. Ama yatarken de oluyor. Sağa sola döne döne yoruldum
Merve95281 Sağ kaburgamın ucunu kesip cikarsam cok rahatlıycam. Cocuk duruşu pozu ve midye hareketi iyi geliyor ama sık sık yapıyorum