Ecemsi  Şeker yükleme testim böyle çıktı kızlar anlayan yaptıran varsa yorum yapabilir mi pazartesi randevu alıp göstermem gerekiyormuş ve kan sekerimi evde ölcmem lazımmış o zamana kadar bakar mısınız
Gulcan11 Ecemsi gördü dahiliye doktoru takip ediyor yemegime dikkat ediyorum biraz inmiş ama bebeğim 150 grm fazlası var şekerden dolayı
Tugce-12 Ben yükleme yaptırmadım evde hep kendim takip ettim benimde sonlarım sizinkinden bi tık düşüktü diyet başladı endokrin doktoru bugün 3. Günüm ilk günden itibaren açık 70 80lere tokluk 110 120lere düştü telaş etme hamurişi tatlı filan azaltacaksın