esss_92 Benim üçüncü gebelik iki oğlum var Rabbim nasip ederse kızın olacak inşallah ama hala hareketleri tam anlamıyla hissetmedim acaba kız çocukları mı böyle:))
Dclkya esss_92 bende 18+2 kız bebeğim maşallah gayette hissediyorum dün mesela ilk defa kendini toplamasını bı köşede sertleşmesini hissettim
Dlar 18+3 haftaligiz suan için iyi herşey hareketleri tam hissediyorum yağ oranım az ve göbek olmadığından birde 2 gebelikten dolayı çok şükür