ayaniz xyy adet degilde üstüne görme olayı var onu mu diyorsunuz? Oda tam adet gibi geçmiyor bildigim kadarıyla daha az ve hafif geciyor bir yakınım o sekilde adet gördügünü sanıp hamileligini 5.ayda ögrendi😂
Aysesare xyy çok az kanama şeklinde oldu , 2 gün falan sürdü kahverengi akıntı gibi geçti sonra hatta dedim neden acaba regl 3 gün sürdü falan dedim. 😂😂😂 aklıma gelmedi , bir dahaki ay Regl dönemime yakın bir anda aklıma gelip test yapmıştım öyle anladım
SevgibiR Ben adet olduktan 15 gün sonra tekrar olmuştum o üstüne görme midir nedir bilmiyorum normalde 30+35 gün sonra oluyordu neden erken oldu acaba dedim bir buçuk ay sonra da hamile olduğumu öğrendim ondan kaynaklı bişey herhalde