Merhabalar. Şu an 36. Haftamın içindeyim. 34. Haftada sancı çıktığı ve 1-2 cm açılma olduğu için ciğer geliştirici oldum. Aynı zamanda progestan verdi doktor. 37 ye kadar kullanmamı istedi. Ne zamana kadar kullanmak lazım. Sanki bıraktığım an doğuracakmışım gibi geliyor 🙈