Arenimoo Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı ultrasonda çok şükür hersey normal dedi doktor bebek haftasiyla Uyumlu keseside baya iyi gelişmiş dedi 6.haftalarda biraz küçük deniliyordu şuan 8+4 sizin nasıl geçiyor Ultrason resminizi atın kızlar 🥰
Razirazi Arenimoo şuan benimde kese biraz küçük deniliyor ama vajinal den kese ve bebeği gördük.. 8. Haftada bidaha gideceğim inşallah bizimde iyi gider 🤲🏻
Dnznrgz Arenimoo 9+2yim bende yakin zamanda gitmedim iyidir sanırım ama ben pek iyiyim denemez mide bulantısı yanması kalça ağrısı her şey mevcut 🥲
Arenimoo Razirazi İnşallah canım geç döllenme olmuş olablir kafana takma hayırlısı ile sağlıkla dogsunlar