MomyAsli_ Kızlar selam 19+3 ikinci hamileliğim. İlk hamileliğimde geceleri mışıl mışıl uyurken bunda gece saat başı aç uyanıyorum karnıma açlıktan ağrı giriyor şaşırdım kaldım bu çocuk neden böyle 😄😄
karakayahavva00 MomyAsli_ ay bende 19+3 aynı şeyi yaşıyoruz gece aniden uyanıyorum açlıktan 😊 karnımı doyurup geri uyuyorum benim de ikinci gebeliğim 😁
eedahadahanasilsiniz Ben de öyleyim 3 gündür 🫣 uyandığımda aşırı açlıkide kazintisi hissediyorum. Bisey yiyip asla uyuyamam zorla geri uyuyorum
MomyAsli_ eedahadahanasilsiniz saatlerce uyumaya çalışıyorum geri dün gece 3 kere kalkıp yedim süt içtim kızımda gece hep uyurdum oda doğduğunda gece uykusu masallahtı bu beni mahvediyor zorla yiyorum 😄
MomyAsli_ karakayahavva00 😄😄 ilkinde böyle değildim geceleri doğduğunda da böyle olacağı söyleniyor gece uyku yok gibi bize 😂
eedahadahanasilsiniz MomyAsli_ ben de geri uyuyamıyorum, gece uykularım berbat. 18. Haftada bu haldeyseeem🙃