leylaAraf maddi durumla ilgili herşey ama şöyle bir durum var, ben ilk doğumu devlette yaptım gayet memnun kaldım.
Acil olarak gittim resmen benimle dalga geçer gibi konusmuslardi hepsini terslemistim o can havliyle. Doğumhaneye çıktım oradakiler iyiydi ebe hemsire vs. güzel ilgilendi. Doğum sonrası bebeğimi kuveze aldılar göstermediler bilgi de vermediler biz bilmiyoruz dediler sadece süt sagdim neyse eşimi bile almadılar yukarı hiç çıkamadı, yavrumu sadece taburcu olurken gördüm.
Şimdi ikinciye hamileyim gene erken doğum riskim var ve ben özel sağlık sigortası yaptırdım sırf bunları çekmemek için, normal doğum yaptım ben bazı devlet hastaneleri kesi olunca ve dikince uyuşturmadan yapıyormuş ondan da aşırı korktum bunlar beni özele gitmeme kararı aldırdı. Oturduğunuz yerdeki devlet hastanesi eğer iyiyse devlete gidin ama değilse durumunuz da varsa özele gidin.