Bugün itibarıyla 39+0 oldum. Geceden beri sanki bebek aşağıya iniyomuş gibi baskı var. Gece uyurken karnımda sürekli bi ağrı hali vardı. Ağrıyo sonra geçiyor sonra tekrar başlıyor.. afedersiniz ama böyle büyük tuvalet çok gelir sıkıştırır sizi ama bi türlü tuvalete gidemezsiniz ya öyle de hissediyorum..
Doğum yakın mıdır sizce🤣