Symnr166 Kızlar dün aşı vuruldum yemin ederim kolumu kaldıramıyorum ağrıdan ben buna ne yapabilirim ağrısı geçmesi için
Hamisbayan Symnr166 buz torbası koy demişlerdi canım bana ama pekte işe yaramıyor bir iki güne bişeyin kalmaz benimde çok ağrımıştı
Melek2023 Symnr166 bende aşı oldum ama sizin kadar agrimadi, hafifi sizi oldu bende ertesine, 1-2gunede gecmisti bende…