Merhaba herkese ben 28. Haftamda erken doğum yaptım Soma Medigün Hastanesinde küvez yetersiz donanımsız olduğu için bebeğimi Egepol hastanesine sevkettiler bebeği orda yatmış olan varmı acaba bugün 24. Günümüz küvezde birde bazıları diyorki özelden sevk verdikleri için sizden küvez ücreti alırlar varmı böyle birşey ben yoğunbakımlar ücretsiz diye biliyorum