Kızlar kafam çok karıştı adetim iki gün gecikti ve adet tarihimden iki gün önce yerleşme kanamasi olarak yorumladigim kahverengi akıntı şeklinde lekelenmem oldu dün gecede kramp şeklinde hafif hafif karın ağrılarım vardı dün yerleşme kanaması olarak yorumladigim lekelenmem bitti bugün test yaptım ama negatif çıktı bı kaç gün once erken dönem gebelik testi de yapmıştım oda negatif çıkmıştı acaba ben mi yanlış yorumluyorum olsaydı çıkmaz miydi testte?